Gulligt!♥

Emelie:
dom som tycker jeppe och elin e ett bra team gillar ♥♥♥♥♥

naww va gullig due! och jag såklart vi är! vi är fan grymaste teamet på denna Jord! och vi kommer alltid att va det! :)
Tack Emelie älskar dig!
Och dig me team kompis! ♥


Och på Lördag är det eran 1: månads dag! och min och jeppes också da som team kompisar! :D

Tänk att det var bara var 1 månads sen ja och jeppe satt och prata me conrad och emelie och fick ihop dom! ;)


ganska mörk men jag tror ni ser♥


dan efter elr nåt!??♥


ser inte jätte bra, men sara och sarahs bild och jeppe fixa lite också! :)

ni är jätte söta tsm, bara att ni skulle prata mer! :)<3 hahah


Skriver idag för kan inte imorgon ska slagga hos Fannt, yhee älskar dig tjejen!♥
och på lördag har vi match och så är jag ju hoss Fanny! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0