fanny och Sara

Längtar sjukt mkt till 10 december. vi kommer ha sjukt roligt och vara bäst!

mamma och jag har fixat jätte mkt till baren och allt! vi måste bara bestämma kläder! :D

och så hörde jag att jag skulle sova hos dig då fanny! ass kul♥
ja och ni får mat och allt!

Ja men kanske ska berätta va vi ska göra da!

min mamma fyller år och då ska hon ha värsta feta festen typ! och fanny, ja och sara ska jobba då! hahah kanske låter tråkigt! men vi ska liksom va kläda lika dana! och först ska vi va bartänder och blanda drinkar! hahah fett kul men lite lebigt också för tänkt om det blir fel elr nåt! men vi är ju bäst så vrf skulle det bli det!♥

men sen ska vi va servitriser och sånt liksom fixa i köket och duka fram och ta bort! hihi låter väll kul!!

och en sak jag måste göra är att fråha om jag får dj, för mamma ska ha dj och så!!! och så får vi se om vi ska sjunga en låt också! hahah jag vet inte om jag vågar men Fanny o sara är så taggade på det....men ni kommer banga sen!!:)))♥♥♥♥♥♥♥♥

Men ja nu vet ni! och det är bara 14 dagar kvar exakt!♥


älskar er tjejor mest!♥


Fast måste tyvärr berätta en sak! Johanna ska va me i början! :( nej och nej och nej!!! inte kul alls!:(( buhuuuu!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0