Dag 1- om mig

Okej ja jag heter Elin furugård, som jag tror ni vet!
Fyller år 10 januari! född 1998! (bästa året)

Jag älskar att va me mina kompisar och spela fotboll!

Ja om ni inte readan vet det så spelar jag i Tyresö FF F-98! och vi är typ 3:dje bästa i 3sverige!

Och så går ja i Dalskolan i 7A- grym klass ibland! men värsta klassen dalskolan haft! :)

Men ja min familj da! mamma, pappa och ssyster!

Jag bor i tyresö som liger i stockholm! i ett raddhus!

och så har vi landställe i smålan på en gård med djur!

min största räddsla är att nån nära mig ska dö och ORMAR, värsta som finns!

Men ja har inget mer att skriva nu! men ni får väll veta mer sen!

hahah för varje dag som går!!!!!



This is me!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur ser ditt lad och djur ut där?:)<3

2011-11-26 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0