Åååhhh:(

asso jag orkar typ inte göra nåt längre, hela min kropp är helt jävla död, jag måsr så jävla dåligt att nt få träna!

jag blir bara argare och grinigare för varje dag! ja/ min kropp allt, inget orkar me det här längre, vrf hände det just mig?? vrf?

min högstaönskan är att vara frisk nu! att kunna göra allt jag kunde förut!

'
det här är till min kropp!!!


jag saknar värkligen känslan när jag är på plan när jag rör en boll, och till och med att ha benskydd, och det är helt sjukt!

jag saknar att träna med alla underbara tjejer. och att träna me jempa, fan!!orkar inte skriva mer om det här då kommer jag snart att stor bölla, och det vill ´jag nt!! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0