2011-11-11 coolt

ska inte sova nu men, det här blir det sista inlägget för idag!:)

men hur fan kan Andre åka ur idol, fuck idol alltså!!:( fast ändå Moa och robin är ju kvar!:)


ja men min kväll har väll sett helt ovanlig ut, för mig på fredagar. Åt mat, titta på idol. käka efterrätt sen senare chips.

Sen datan och chtta först me catalan i en timme och sen sebbe i 1 timme! ganska kul:) när man ändå inte har nåt att göra! fast skönt att bara vara hemma en fredagskväll!

fast kanske ska lägga mig och sova, finns inget att göra :(
har ganska tråkigt!:/


godnatt på er iaf. bloggar ,mer imorgon om morgondagen!;)


mitt smile är helt fuckat men men........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0