går dagen

Först kom vi ditt och hoppa studsmattan och kasta boll och hade roligt sen så åt vi mat och efterrätt mm :)

Sen var det dags att gå till brasan där träffa jag många men då hängde jag med Sofia, Fanny och Sara :) <3333

sen gick vi hem och åt lite chips och hoppa studsmatta sen blev det dans

Vi satt på dunka dunka musik och dansa som galningar haha :D fan va kul det var

sen hoppa ja och mac studsmatta för det blev så varmt inne typ i 20min

ja sen blev det dans och lek ja hela jävla kvällen var rolig :D
fast det är alltid roligt när man är men dom

Älskar er:
Iza
Mac
Zeb
Jennifer
Filip
Johanna

Bästa syskonen<3333333
saknar er redan :(

fick låna Zebs tröja hela kvällen fan va skön den var vill ha en sån
fast den var skön för den var så stor haha :P

från nyår


aja nu ska jag åka och vinna över AIK tja då





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0