kläder

1          Halsband - röd

Armband - mörkröd
          







2

   Loopsjal «Jessica»
    



   








3
      Uniformjacka

 





vilken skulle ni vilja ha???
själv vet jag inte men jag orkar inte göra någon mer det är jobbigt men roligt-!! -.-

nu vill jag också sova som alla andra i familjen zzzZZZZ

Imorgon ska jag va hemma själv för mamma och johanna ska åka på nån sak så då ska jag titta på skidor och äta nån god frukost och till lunch ska jag äta naco skal


JAG LÄNGTAR SKIT MYCKETTT TILLL LANDET. NÄR JAG KOMMER DITT SKA JAG TYP GÖRA 3 FILMER PÅ HUR DET SER UT ELLER JAG SKA FILMA OCH VISSA ER!! DET SKA BLI KUL MEN DÅ MÅSTE JAG SPRINGA LITTE ELR TA CYCKEL FÖR ATT HINNA ME ALLT DET ÄR JU LIKSOM SKIT STORT JAG VILL JU BÅDE VISSA UTE OCH INNE MEN INNE ÄR DET NÅG INTE SÅ ROLIGT OCH SÅ SKA JAG FILMA FÅREN OCH KANSKE KOSSORNA OCH MINNA KATTER OM JAG HAR MOBILEN DÅ. 

MEN NU SKA JAG SOVA GOD NATT OCH HEJDÅ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0