Bror

Alla våra minnen alla våra skratt,  vi var värkligen som syskon, men sen så förendrades du, men inte på ett bra sätt, på ett sätt som jag aldrig kunde dröma om,

Då va det slut jag lämnade dig, jag ångrar inget jag sakt till dig elr gjort me dig,
du kommer alltid va en person som står mig närmast, jag kommer alltid älska dig, du är en tredjedel av mitt hjärta <33333

Jag hoppas du ändrar tillbaka dig, du har börjat göra det men du kommer nog aldrig bli som för :( och det är nått jag värkligen hatar.....

jag vet att du är ledsen för det du gjort det har du sagt, jag vet att du vill att det ska va som för, jag vet att du saaknar allt som vi gjort<33333

Jag älskar dig bror och kommer alltid att göra<333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0