Svar på kommentar

Anonym om Heej:
Hej, jag har några frågor till dig!
-Är din farfar och farmor typ rika som att dom har landställe i skärgården på en ö? Jag såg videosarna och det var skit fint:)
-och är din familj rik som att ni har landställe i småland och har en egen går och får och katter?:)
-Vad heter era katter, och vems hund är Elvira?
-Vem är din BÄSTA killkompis? och snällaste?
ja det var alla skulle va roligt om du svara på dom, älskar din blogg<3
1: ne nt riktigt men han har ganska mkt pengar :) men dom delar det med hans syrra och hennes man är skit rik typ :D
va bra att du tycker det är fint :D det är varkligen ett underbart ställe att vara på!

2:ne det är vi nt, men det är ganska biligt med får och huset är också ganska biligt :) men det är det bästa landställe man kan ha. men vi delar det med en släkting :D

3:Våra katter heter Boris och Elsa, Vi hittade nt på nåt namn till Boris så han fick det namnet på den som hade namnsdag den dagen vi fick honom, och Elsa hette så när hon kom och hade lärt sig det namnet då ytckte mamma att vi nt skulle bytta :)
Och Elvira är farfars syster Hund, världens underbaraste hund

4: min bästa killkompis är nog Jocke fortfarande avän fast allt som hänt kan nt lämna honom, då förlorar jag mkt :(
Och snällaste oj jäklar nästa alla är så jäkla snälla, men Tobbe elr danne:)<33

Såklart jag svara på dom, det är bara roligt fortsätt att kommentera

Tack va kul att du gillar min blogg

men det skulle va roligare om du skrev namnet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0