Skadevi

f*n va kul det var i skadevi, bästa cupen ever <333 och är så nöjd över att jag bestämde mig för att åka :D

men vad har vi gjort? ja vi har självklart spelat fotboll det roligaste som finns, sen har vi ätit massa godis och bussat och lekt.

men hur gick det? ja mitt lag åkte ur ganska tidigt :( men vi kämpade ändå jätte bra, med bara två avbyttare :D som att moa brött armen, :( tycker så synd om dej, love you

och det andra laget gick ända till semifinal men förlorade tyvärr med straffar, jag hatar straffar men vem gör nt det, jag och moa var så närvössa så vi satt och höll i handen <3

men det har iallafall vart en skit lyckad cup.

men det nästan bästa var att vi såg eric saade på vägen hem, haha vi jagade honom, typ i en timme alla bilar, det var så jävla kuul :)


om ni nt ser att det är han så är ni blinda :O

men idag skulle jag va med offe, men sen så behövde jag följa med till min moster f*n, men jag måste hinna va med dig offe innan du åker till cille i ett år, jag alla kommer sakna dig så jävla mkt :'( <333333333


men nu ska jag packa upp min saker sen typ packa igen för kanske åker ut till alskär på onsdag, men är inte helt säker på att jag vill me?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0