jävligt jobbig dag

fan vad mkt jag gjort idag och det har vart ganska jobbigt :D men skit kul,
'
men först så åkte jag, johanna och pappa in till stan ju och gick där i flera timmar så man var ganska mörmi benen sen,

sen vi middan så började vi prata om orientering vet nt hur men på nåt sett, och pappa brukar orientera ibland för skoj,
och han trode att jag nt kunde läsa en karta och orientera, så då sa jag ska vi slå vad, ge mig tre kontroler jag ska leta efter och en karta. och så gick jag och mamma ut efter maten och skulle vissa att vi kunde, så vi sprang och klätra och leta, runt om här i skogarna. och såklart så hitade vi alla på 35min,

så pappa blev lite ägd, fast mamma kunde nt så hon bara vvar med som sälskap! ;)

sen har vi spelat fotboll nu med granarna i 2 ½ timmen, lite jobbig dag men skit rolig, bästa dagen faktiskt.

men jag tror att vi ska spela imorgon också :)

men så längtar jag till måndag saknar er leigh och sarah även fast det var igår jag träffa er <3





från idag :D
coolaste gatan ever:P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0