Hemma

så nu är man hemma i två veckor sen blir det skåne!:D

Men kan berätta lite om dom dagarna på alskär! hihi om ni är intresserande om vad vi gjorde haha?
Just det kan börja berätta att min sysling följde med ut, hon ringde när vi var på väg ut och fråga om hon fick följa med, så han var också med där ute :)
men torsdag behöver jag nt berätta om!

men i fredags så tog vi båten och åkte till en ö och grilla korv och bada och fika! :D
och sen på kvällen så la vi nätt för att få fisk

och på lördags morgonen tog vi upp fisken och det var skit mkt men nästa allt var sån fisk som man nt kan äta :( men vi fick nog 9 aborrar mm så gott det var, åt det till lunch
 
sen vi fem rode jag hedda (sysling) johanna och mamma rode över till en annan ö och gick en lång promenad och bada borta på klippor som vi alltid gör det är så vart i vatnet där och mysigt.

sen åkte vi hem och laga met vid 8, Taco mm så gott det var!

och idag var det så dåligt väder det blåste jätte jätte mkt! :(
så vi åkte hem vid fyra typ

JA det var minna dagar där ute

imorgon är det inte bestämt vad jag ska göra får se!:D<3333


där ror vi över och går promenader (fåglarö) och så är det waxholms båten där som kommer och lämnar folk

tiger woods och elin woods hus som ligger mitt imott vårt :) fast nu är det nog bara Elins


Micke<33333 det ser ut som han har läskiga ögon men det är blixten


Båten

syrran och jag<3

Jag i mitt rum där och mammas mobil


elvira och jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0