Heej

Tyvärr så vann jag nt på minigolfen men det var iallafall skit roligt :D
sen åt vi på donken mm gott :)

sen typ åkte vi hem satt vid datan lite sen gick vi ut till en å som ligger typ i skogen
sen satt vi datan lite till sen gick vi en promenad i skogen och åt blåbär dom va fett stor och goda :P

men nu är jag hemma och har ätit middag ska snart glo på tv lite

imorgon ska jag också va med dom kommer ju såklart att vara skit nice

sen på torsdag åker jag ut till farfars och farmors land (alskär) ni vet :) me mamma och pappa


http://lessbloggen.blogg.se/

Seriööööööst?

seriiiiöööööööst , jag fattar nt hur mkt man älska en person.
jag älskar dej så otroligt mkt ELIN FURUGÅRD!
åhh varje sekund meddej är värdefull! varje sekund jag e utan dej så är saknaden stor!

jag har sagt det hundra gånger förut , men jag säger det igen , ÄLSKAR DIG!<3

//L(EIGH)


Fy fan vad du är söt, jag älskar dej så jävla mkt och kommer alltid att göra, känslan när jag är med dej är underbar och känslan när jag är ifrån dej är hemsk

Älskar dej Leigh Simonsson så jäkla mkt <3333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0