hemma o spanska

Hey maintenant je rentre de la gym c'était amusant. et maintenant je suis de retour à domicile et la formation en langue espagnole, et regarder la télévision.

Det betyder:

Hej nu har jag kommit hem från träningen det var roligt. och nu är jag hemma och tränar på spanskan och tittar på tv.

och jag kan det nt själv anväde mig av:   

Google Översätt

Hihi det är ganska bra  :)

Sitter nu själv hemma pappa är och hemter mamma på jobbet och Johanna sover okej hon är hemma men hon sover. Skit skönt att va hemma sjävl :)
Elle vad tycker ni???

hmmm vad ska man sen klockan 9 da??
ska titta: ?????? finns inget bra att se.. :(

aja har inget mer att säga:

/// 3lin 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0