hej och god natt

måste sova nu annars tar mamma ochy pappa datan och det vill jag inte
men hinner med dagens saknar:
kräfftor men som tur var så ska vi äta det imorgon jag slängde ner det i vagnen när vi var på ica maxi:
det här är faktiskt en bild på när vi åt kräfftor senast och det var när mamma ftllde år.
lite konstigt att man har bild på kräftor men dom låg faktisgt på min data¨
mmmmmm =) =) =o

snälla läs och sen gör det  snällllllllllllllllaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! jag ber

är det nån som har ett annat farslag som jag kan göra också inte bara dagens saknar nåt annat också dagens....??? nånt ting eller veckans.....???  sanälla ge mig nåt förslag jag ber er och var inte rädda. =)
och den som jag sen tar om det är flera så får den som hade bästa allternativet en länkning till sin blogg. <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0