God morgon

En konstig sak min moster skrev på facebool i chatten: Hej!! är du redan vaken? 
  jag: Hej!! ja ska spela fotboll+att jag inte sover lika länge som minna kusiner. och då var klockan halv elva. Fattar inte hur man kan sova så länge en sån här vanlig dag. Jag sov till halv 10 det gör jag typ varje dag.

idag ska jag spela fotboll fan vad jag längtar ska spela imorgon också och sen på onsdag ska mamma jag johanna och farmor gå på cosmonova igen. Sen på torsdag vet jag inte.

Ida om du läser det här: hej vi kanske kan göra nåt på torsdag eller fredag+ hanna
hihi <3

men tjarå ska göra mig iordning nu


sk gucha och tvätta håret snart när mamma är klar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0