<33333

hej ska snart sova!!
Vet ej vad jag ska göra imorgon. har ingen lust att bbara sitta hemma och inte göra så mycket men det är jui fredag imorgon men snart är jullovet slut och skolan börjar det har vart både skratt och tårar det här lovet.
Och undra när nästa lov är jag tror pappa sa den 9 veckan och vi är typ bara på vecka 1 ahh han sa i slutet av februari.
längtar till sommaren ville åka till landet och bada.
 
Bara 4 dar tills jag fyller år och då ska jag lova att jag lägger in bilder på vad jag får.
Önskar mig inget särskilgt fick allt i julklapp
utom en klocka en så från ur och penn, en rosa ljus blå eller svart.
och kanske lite pengar har just nu bara 600kr så måste skaffa lite till. Ska försöka skärpa mig det här året ska börja med vecko peng igen och motionera mer så jag blir bästa målvakten.

Just det imorgon börjar lets' danc ruuligt.
åå just det och dagens saknar nr2 är

+ emma och lisa



fick nyss lite sälskap nån som inte kunde sova

men nu ska vi sova godnatt <333

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: tack så jättemycket för ditt stöd! <3

2011-01-07 @ 01:34:55
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0