skolk elr inte kalla det va ni vill

Hej! är frisk nu men ska iallafall inte gå imorgon. mamma och pappa tycker det bara är onödigt att gå en dag så då blir jag hemma. :) Jippi Jag vet att jag skolkar men igentligen inte jag bara har en villo dag som att jag vart sjuk:) :(

Imorgon ska jag först va med mamma tills hon åker till jobbet typ vid tolv sen ska jag va med farmor tänkte gå över och håla henne sälskap :) snäll man är. :)

Idag har jag bara vart hemma har städat lite och bakat kokosbollar och klippt mig själv :) klippte topparna lite ;) det blev ganska bra faktist. :P AJa ska typ göra en video nu. elr ska titta om det gå att göra en med joppe vi får se hur den blir :)

hej då orkar inte skriva längre. :)



älskar dig syster i<3 you for ever <33333333333333333333
du och jag till graven <3333333333333
 I Love You Morph Blow Kiss 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0