Hejsan

hej och godmorgon på er. Har inte riktigt  vaknat till än men snart, har nyss ätit frukost. :)
Idag ska jag va me Leigh o sarah <333333 bästa systrarna ever <333333
Vet nt vad vii ska göra??? får se. :)
Men ska typ göra mig iordning nu. ;) Tja då



Jag rider på farmors o farfars granars häst på deras land. :)
världens sötaste häst <3333

Mamma får galopera själv som att hon har hållt på med hästar hella hennes liv typ men hon har hafft 3 egna hästar och 1 häst som var min också på landet.




Det var massa bilder på min o mammas häst det är världens finaste häst

Kommentarer
Postat av: jessi

fan vad jag saknar henne jah också. vrf sålde ni henne?? Vi var ju alltid med henne. <333

Föresten när kommer ni hit?

2011-02-12 @ 11:27:17
Postat av: Elin

vet inte på båda frågorna?? Och jag saknar henne jag med grymt mycket. Tänker på henne typ varje da. Det grymaste hästen man kan ha ever.

I miss you so mutch. och dig också Jessi

2011-02-12 @ 18:14:15
URL: http://elinlikeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0