heej :)

Igår var jag ju på bio och såg änglagård :) den var bra rekomenderar den för er som har set dom andra två annars skulle ni inte fatta något ;)
Och så åt vi popcorn och drak läsk mm :)
innan åt vi på resturang och jag tog pizza och till föret delade vi på taco skal och dipper.
Jag koppade massor av kläder också. nu har jag mer kläder och en jacka och lite saker, tack mamma o pappa <33333

Men nu ska jag snart på träning. Ska åka med fanny <3333
Men Jempa är sjuk så det blir ingen målvaktsträning med henne idag :( och nt på onsdag heler tror jag då ;(

Nu sitter jag och lussnar på musik och gör inget annat :( ska snart bytta om. :/ orkar inte bytta om men jag orkar gå på träning (det är roligare) :)

Heej då



<3 ha ett bra sportlov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0