:)

Hej pappa o Johanna vill åka skridskor idag men jag känner igentligen nt för det som att jag har åkt ganska mycket med skolan. 
Imorgon är det skola igen :( elr kanske lite roligt att träffa alla underbara klasskompisar :) <33333
Och ikväll är det solsidan :) jippi.. Om man nt gillar/tittar på solsidan är man riktigt konstig. Det är ju fan bäst =)

Och sen kl: 9.00 är det en wallander film som ja nt har sätt. Som jag måste se.

Och imorgon är det ju skola och träning

  • Träning= :)
  • Skola= :(

Och på tisdag måste jag göra läxa :(

Och onsdag är det träning igen :)

Och torsdag vet ja nt än 
                                                                                                                                                      
Och Fredag0= FREDAGSMYS    
 

Och lördag har jag ingdn anninING :?

Och Söndag så ska ja spela fotbollstunering :) Frejacupen :)

Och sen är det veckan slut och nu är mitt inlägg också slut tjarå




ganska gammla bilder tja då syns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0