2011


Det är snart jul!! och året är snart slut också, omg shit alltså!♥
omg alltså det här året har vart bästa året på länge! och sommaren ska man inte prata om! kommer aldrig kunna uppleva en sån igen :(


Bilder från året:




Sommaren på alskär har vart grym!♥




Älskar Grekland♥




!
saknar att umgås me grannarna!♥





Från Idas fest!♥





Joppe♥





Jag (egobilder)






Mackan, Jocke och Jempa♥





kvälls dopp!






Leigh, sara och sarah!♥





miss you♥






Skåne♥






Landet♥





fanny♥






Dam match♥






sara,fanny och jag♥




'


viking line♥





skadevi!♥





syster






jag, sarah och Leigh!
sommarn med er var bäst!♥






Vallen♥♥♥♥






götebors resan! kommer aldrig glömma♥♥





ååh saknar den dan♥


sötast!♥ love you





viking line♥







Så nu är man äntligen klar! vet ni hur jävla mkt tid jag lagt ner för det här!???

Aja iaf ska hoppa i sängen nu och sova direkt!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Leiigh;*

sommarn med dej va absolut den bästa sommarn i hela mitt liv , love you så mkt och vi ska göra nästa sommar lika bra tillsammans, elr hur?:D

men love you och saknar dej sjuuukt!;*<3333

2011-12-18 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0