sjuk rolig kväll

Heej

ja nu är kvällen slut äntligen hahaha! är ganska trött får jag erkänna!♥

Ja men ja på dan fram till 6 så har jag bara slöat vart hos farmor lite och så! sen kom fanny och vi åt middag och träna att blanda drinkar till nästa helg!

Sen satt vi vi datan tills conrad o jeppe ringde och fråga om dom fick komma till mig hahah! ja så dom kom hitt och vi har gjort lite allt möjligt!♥

Hhahahahah Fanny alltså din lila skit unge, love you♥

ja men sen gick vi me Fanny en bitt sen gick vi hem till mig igen inte Fanny då da!!

ja och vi har haft sjukt roligt hahahah! käkat massa popcorn ni vet vi lider av fetma! hahahah☻

ja men orkar inte skriva mer! men kvällen har vart bättre en BÄST!!!♥

och imorgon ska man till Mormor hahhaha nej har ingen men man ska va me Emelie, Conrad o Jeppe! sjukt kul tror jag hahahahha♥

Men godnatt på er!



love you♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0