piss och skit och helvete!!!!

hahahhahah, har ingen blogglust alls men men........

Vi förlora första matchen me 4-1 men vi skulle igentligen vunnit, men vet inte vad ska hände?? och jag tabbade mig också ffyyy fann är så jäkla förbanad över det!!!!! men men sånt är livet. alla gör misstag men det måste man göra för att göra rätt sen!♥
Älskar mina tränares ord♥

Sen vann vi mot Bajen med 4-1 då var vi bara bäst fy fan vad jag hade ont i magen den matchen var så jäkla nervös trode jag skulle skita på mig:S

men man har ju världens bästa lag så....♥

Men sen behövde bajen vinna med 3 mål mot Boo men det var inte så stor chans.. hahah ne så dom förlora ju så klart och då åkte vi ut! oooh ville ju spela final nu inatt hahah! så mysigt!♥

aja imorrn ska man till tandläkarn, va me fanny och träffa några sen titta på killarnas match♥

så måste sova snart!

men god natt på er!


trött och sliten tjej! precis när jag kommit hem!:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0