♥Leigh simonsson och sarah simonsson♥

Ni är dom personnerna som betydde mest för mig i sommras! och dom som gjorde att min sommar blev bäst!♥
Ni var dom som fanns där när alla svek!♥ Och det är ni och kommer alltid att va!

Har kännt er i 8år typ! och har så jävla många minnen med er! flera tusen! känns det som*
Och typ 100 jag aldrig kommer glöma!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥*Vi har skrattat tsm!  
♥*bråkat tsm!                             
♥*vart sura på varandra!   
♥*lekt tsm!                     
♥*haft så jävla ku tsml!     
♥*vi har berätta allt tsm     
♥*vi har gjort allt tsm!       
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Saknar allt vi hade tsm! ni var dom bästa systrarna man kunde ha och det kommer ni alltid va!
Älskar er!♥
och kommer alltid att göra!

Vi tre tsm föralltid! systrar, bästis & grannar!


hihi love you 1000 gånger om!♥








Kommentarer
Postat av: Sarah <3

Åååh saknar också det jäääääätte mycket!!♥♥♥ hihi vi har vart sura på varann men älskar dig ändå och kommer alltid göra mer än 10000 gånger om!♥♥♥♥♥♥

2011-12-21 @ 21:51:13
URL: http://brotheers.blogg.se/
Postat av: Leiigh;*

aaaaw elin!

finns nte så mkt jag kan säga för det går nte att beskriva dej med ord, du är min bästaväään och den här sommaren var den bästa i mitt liv tack vare dej, jag kommer aldrig glömma dej och i love you så himla mkt att du nte förstår! saknar dej så himla mkt, men vi ska bli tajta igen! tycker jag iaf och hoppas du åxo, love you bästis;*<3333

2011-12-21 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0