jaaaaaaaaaaa!!!!!!!

äntligen kan man lägga upp bilder och blogga vanligt med datan!:)

Sjukt nice! annars skulle jag faktiskt inte klara av att blogga längre!:( och det är ju väldigt synd!


Men mina sista dagar den här veckan da:

Torsdag: Va me Fanny och har träning!:D♥♥
Fredag: Va me Fanny och sara, äta hos mig sen gå till krusis! och sen kanske slagga här!:) sjukt nice♥
Lördag:  åka och shoppa lite me sara och Fanny tror jag?♥
Söndag: Har ingen anning?♥

Ja det var det hahahha!

Min önskelista kan vi ju också ta sammtidigt:

Högtalare till iphonen:


Vet inte vad jag vill ha för några men bilden är bara så ni ska förstår!☻



Koftor:

alla möjliga



Ny kamra:


Min gammla men den har tyvärr gott sönder i grekland:(
Vet inte om jag vill ha samma!?



Nytt skal:

Vet faktiskt inte vilket jag vill ha?



Hörlurar:





Parfym:




den här vill jag ha!



Ja men det är allt jag kommer på just nu!

ska snart ta och sova så det här blir det sista inlägget för idag hejdå sötnosar♥




från nån dag i veckan hahahah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0