Hos Fanny<3333

Ja dagen har vart bra på ett sett fast dåligt på ett! (Fanny du vet att jag alltid finns) vad som en händer!

Och att det finns 4 killar som är helt underbara! Man kan inte ha bättre killkompisar en dom!<333

Men just nu längtar jag bara till Fredag att få gå till krusis och hänga med dom jag vill och alla man älskar!<3
vill bara slippa alla i klassen förutom 7 st kanske! Ååh :(

SÅNT ÄR LIVET!! Men iaf vi ska på träning sen! Är typ skit trött men behöver verkligen träna nu!! Efter skadan som inte är läkt en! Hahahahahhahahahah:( men ja tjadå da!<3

PUSS och KRAM!

Hitta denna bok hemme hos Fanny, känner att den passar till denna dag!:P


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack Elin för att du alltid finns för mig! Och jag finns alltid för dig, komihåg det! Loveu! :) <3333333333333333333

2011-12-12 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0