hahaha

japp men det var ju en rolig dag det där?? hahah♥

men va i skolan typ i 1 och en halv timme! sen fick man en penna i ögat och behövde gå hem och åka till akuten och titta!
ååh jag hatar värkligen sjukhus!:(

Där fick jag iaf bedövning i ögat och runt, skönt!:D sen fick jag göra sånt där syn test! ha sån där perat grej överögat och titta och jag ser vad det är för bokstäver! ahhaha ja sen åkte jag och mamma och titta lite i haningecentrum och så! och åt på tacobar! gott♥

ja och nu har mamma o jag bakat och fikat och så! så har vart en jävligt dålig fast ändå en bra dag!'

ÅÅh jonte du behöver inte ha skuldkänslor men tack att du bryr dej och jag vet att det inte var menningen! och du behöver inte säga förlåt mer! det är lungt♥

Just det har ju träning idag! orkar värkligen inte!!!! vi får se hur det blir!☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0