God morgon♥

Nu är man hemma och väntar tills släktingarna ska komma upp! hahah så man kan väcka dom lite!:D ja men vi skulle hitta på nåt kul alla! vi får se om vi åker iväg elr bara är hemma! men om jag hinner sen så ska jag tillbaka till fanny o sara vet inte en!♥ ja men vi får se hur dan blir! TAR DAN SOM DEN KOMMER! ja men igår da" jag tyckte det var skit kul iaf! har haft jätte roligt! sen klockan 11 så gick vi hem till fanny och sen så stog två galningar utaför fönstret och hoppade och vinkade hahha! japp då satt vi ute och prata me jeppe och linus ! ja vet inte om jag pratade så mkt för va så jävla trött! kunde somnat vilken sekund som helst. och hela huvudet snurrade hahah♥ men bloggar sen tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0