10 saker ni inte visste om mig!♥

Fick ju en kommentar för länge sen om jag kunde göra "10 saker ni inte visste om mig"  hade ju glömt bort den helt!
sorry för det!


1: Jag är en känslosam person! tror inte många tror det!
2: Har gråtit flera gånger den här månaden!
3: Har vart kär en gång i hela mitt liv! 
4:
Har alltid gillat att hänga med killar!
5: Älskar att busa med folk!
6: Gillar inte blyga personer!
7: Har faktiskt gillat att jobba matte!
8: Grät varje dag typ när jag var skaddad!
9: Älskar omtänktsamma personer!
10: Har blivit jaggad av en skåpbil ute i skogen på landet! några vet det men nu vet alla ni som läser det här de!☻

ja sååå.......väldigt tråkiga saker men kom inte på nåt annat hahahha!♥'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0