Närmaste vänner

Leigh:
 Min allra bästa kompis som alltid ställer upp och finns alltid för en, och en som man kan prata med om allt!Ja alltaå en tjej som jag älskar♥♥




Sarah: Hon är också en tjej som man kan prata om allt och ALLTID kan lita på förutom när det gäller att ta min boll och kasta in i kohagen! hihi också en tjej som jag älskar♥♥



Fanny: En tjej som jag kännt sen dagis, en tjej som jag alltid kan lita på och alltid ställer upp. ja också en tjej som jag älskar♥♥

Sara: en tjej som man alltid har roligt me och kan lita på och prata om allt! en tjej som jag också älskar♥♥




Jempa: en tjej som jag alltid litar på och som alltid är rolig. som är som en riktig syster haha vi skojar om allt. Jag älskar dej Jempa♥♥




Jocke: en kille som betyder mkt, som jag alltid kan skoja med och han kan värkligen behålla hemligheter.
Världens bästa brorsa, älskar dej♥♥


Filip: en kille som jag kännt i 8 år, man kan alltid driva me han, men när man är själv me honom är han en fantaskig kille, en riktig bra bror. älskar dej ändå fast allt du gjort♥♥



Danne: världens schysstaste och roligaste kille, som jag inte träffar så ofta men när jag är med han är hela livet bra, alltså man blir jätte glad. och en kille som man värkligen kan tycka synd om, och säga allt till.
älskar dej♥♥




Jakob: man vet nästan aldrig när han är alvarlig och skojar, fast han är en riktigt rolig kille, har kännt honom länge. fast han är en viktig person i mitt liv, älskar dej♥♥



Jag kan inte välja den sista, men dom här 4 killarna är dom bästa killkompisarna,
men jag kan inte välja den sista för det finns så många och känns taskigt. :(


så hoppas du är nöjd? kommentera bara om det är nån ni vill veta?♥♥♥






och så fula mej-.-

Kommentarer
Postat av: Leigh ;)

Aså ELIN din sötnooooos !

Du ska ba veta hur mkt jag älskar dej !

Älskar dej mest av alla jag älskat sötnos, du betyder skiiiiit mkt å e min bästavään !♥ MinMinMinMinMinMinMinMinMinMin! LOVE YOU BABE ♥ SÅ JÄVLA MKT !

2011-08-29 @ 20:51:23
Postat av: Pontus såklaart..

vafan, jag dåå :(

2011-09-03 @ 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0