kläd-tips



nya tröjor och linnen på ginna!☻

ganska snygga!


Imorgon så ska jag va me leigh och Sarah ååh har saknat er så mkt, älskar er!♥♥







alla år med er och alla minnen, men fler ska det bli♥♥

men får se om jag hinner åka ner till vallen först och träffa laget och titta på dammatchen, :)

på måndag är det skola för mig me:( imorgon är det sista dan på mitt sommarlov bajs också ☻
sen jag kom hem från arlanda så har jag inte hafft nåt liv hihi, har bara tittat på tv och suttit vid datan, fast idag var det okej, som att jag är trött nu från att kommit hem från grekland och inte sovit så himlans bra i värmen!☺


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är! Kan du inte lägga in 5 bilder och skriva lite om dinna närmaste kill och tjej kompisar? skulle va kul att se vilka!=)

2011-08-28 @ 22:56:13
Postat av: Leigh ;)

Elin din sööötis, du ska ba veta hur jävla mkt du betyder för mej, min bästa vän Och jag älskar dej mest och kommer allti göra!

Älskar dej verkligen ELIN FURUGÅRD !♥

2011-08-29 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0