I LOVE YOU♥

det var ett jävla chat att Victoria är gravid. jag läste det för en månad sen i se&hör.
Och va bebisen ska heta!


åå va löjligt igentligen


hur ska jag kunna sova ikväll haha? kommer ju ligga vaken ända till 2 när vi ska upp..

jag kanske hinner slänga in ett inlägg inatt men bara kanske.

NOO FABREGAS HAR BYTT LAG TILL BARCA, FAST DET VAR ÄNDÅ BRA SOM ATT JAG HEJAR PÅ DOM OCKSÅ I SPANSKA LIGGAN!☻♥

I LOVE YOU♥


och just det har det så bra i skolan allihoppa! haha, kommer sakna er och tänker på er när ni sitter vid skolbänken och jag på stranden och solar och bada.

hihi jag vet att jag retas nu! sorry sötnaosar♥

ska gå och ducha och ficksa mig lite sen blir det sängen elr mobilen blir det väll☻
fast först blir det tv haha

älskar er alla läsare!♥♥

antingen hörs vi inatt elr om en vecka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0