Home

äntligen nu är man hemma skönt fast tråkigt, borta bra hemma bäst, ja det stämmer.

men vi har haft det så jävla roligt,

badat och solat massor.

sen har vi vart på fest (grekisk) men några kompisar som vi träffa där, fast dom var ju äldre, sen har vi åkt bått med grannarna där,

ja sen har vi vart inne i stan massor fast jag handla inte så mkt.

och jätte god mat men jäkligt trött på pommes. det är ju det till allt ting förutom till pizza typ. haha

men bilderna kommer komma upp nån dag här framöver.

och så fungerar inte min pin-kod till mobilen inte mammas heler så pappa och mamma måste åka till telia imorgon, och så har pappat lovat nu att köpa en ny laddningsladd till datan imorgon elr på måndag,

men nu lovar jag att det kommer bli normal bloggning igen ☻

nu ska jag titta på tv☺♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0