Hiss & Diss



Rökning det är så jävla äkligt, man år dålig andedräkt, gulla tänder och dålig hälsa
men det värsta är ju att man kan dö, man kan bli riktigt sjuk, Fattar nt hur man änns kan börja, har provat en gång och aldrig mer, fattar nt änns hur man kan göra det en gång till den..??



Fjortisar är bara sånna människor jag nt gillar, ussh :)



coca cola är det äkligaste som finns bara så vidrigt, vet att många tycker jag är konstig för det men, det är bara så, JAG HATAR COCA COLA,







skärgården, solnedgång, att sitta på bryggan på musik, läsk och godis☺
är så stolt att jag får göra det!:)♥


Musik kan man ha över allt!:☻♥



Och det bästa, Fotboll, alla kompisar där att få hänga på vallen och titta på fotboll och vinna tunerin´gar och sånt. FOTBOLL är livet♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0