Grattis!!

tyresö vann med 2-0 elr 2-1 jaja spelar roll dom är iallafall i final du, så jävla gryma tyresö är bäst i stan, och så stålt att jag spelar i tyresö, med världens fantastiskaste lag♥

aa men vi hade roligt och så var det så jävla roligt det var en fullis där som var jätte ful, som vi satt och skratta åt, och så tydligen så hälde dom vodka rakt i hans mun hanns kompisar blää :(
och så var ha skit läskig också han min omg så jäkla läskig.

lite bilder från idag:


haha jag och fanny leker GRISSS!!!


älskar dej sötiis!♥

jullan och ida

sötaste linnea och jullan

hmm vad är det som är så roligt?:O


omg så söta♥

sötis Freida♥

hihi sötast fogel♥

linnea din sötnos♥


celinnnee din sötnos♥

sötaste Fanny♥





och så jocke och danne så äklar sig haha nee sötisar

alltid Danne och jocke som ska va värst♥

du ska jag snart sova är jätte trött och det kommer inte gå bra för mig på spanska föhöret imorgon :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0