♥♥♥

nu ska jag försöka blogga igen, ja idag så har jag solat med mamma, men man blir ju nt brunare :(
men det kommer väll,

I grekland ska jag bli neger!

hihi men sen var vi i läna och titta lite

och nu sitter jag hemma vid datan och har det tråk, mamma och pappa tittar på en film som jag sett minst 10 gånger, älskar filmen och tvinga dom att se den

men imorgon vet jag ej vad jag ska ha för mig :(

men på onsdag tror jag att jag ska va me Leigh och Sarah, tror vi ska träffa Sebbe, Ja om ni nt vet vem det är så går ha i min klass och är en skit snäll och rolig pöjk :D

nej men jag håller på att försöka få ihop dom, DET ÄR MITT MÅL UNDER DEN HÄR SOMMAREN :)
MEN sebbe är typ ...... kär i henne, och jag tror hon gillar honom me, som att hon gjort slut med sinna andra haha! haha Förlåt Leigh att jag berättar det här, här men jag jag måste berätta.

oj va långt det blev men nu ska jag gå och äta popcorn haha om ni nt har fattat det är är popcorn det godaste i världen :P

 


Jag ska klara mitt mål under den här sommaren, hoppas ni tror på mig, och jag lovar att berätta om jag lyckades ☻☻♥♥´






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0