snäll sluta

Snäll sluta skriv till mej om vem jag gillar!!! Vad har alla killar för problem att jag sagt till Jocke men inte dom. och att jag vägrar säga snäll SLUTA!! Jag ber er :)

--------------------------------------------------------------------------------------


Hej!! ska va hemma imorgon me, pappa har också blivit sjuk nu så nu är vi 2 :(

NEEJJJ jag missar träningen imorgon inte roligt inte roligt men men
sånt är livet :/ (h)

om 45 min är det big brother är det nån annan än jag som blivit typ beroende av det eller??

HAHAHAHAHA :)

hoppas jag mår bättre imorgon har värkligen ingen lusta att bara liga i sängen/soffan
Kanske ska baka elr nåt annat imorgon vi får se om jag kommer till skolan på torsdag?? vem vet??


O.o just det: nästa vecka är det påsklov jippi vet inte vad jag ska göra då men nåt blir det väll och på söndag har jag match :)

aja heej då jagh hoppas ni orkade läsa det här tråkiga inlägget :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0