mardröms dag

Idag var en madröms dag. Jag och Johanna var ute med Joppe och så började Johanna jaga Joppe och han stack iväg upp i skogen och försvan. :(
Jag, Johanna och Farmor letade i 30 minuter men hittade inte honom, men när vi skulle gå tillbaka så satt han under en buske och hade fastnat med kopplet.

Fan var glad jag blev först grätt jag för att jag trodde jag aldrig mer skulle få träffa honom och att han skulle försvinna. Sen så grät jag för jag blev så glad. (glädje tårar) :)







Om 30 min så kommer pappa, Johanna och mamma hem och jag ska få mc donalds mm :D

Nu tittar jag på körslaget

tja då


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken tur ni hittade honom!

Jag skulle döt om jag var du :o

2011-04-16 @ 22:27:43
URL: http://iiidazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0