hej

ska snart släcka lampa och sova ska ju upp till skolan imorgon.
Har mötte imorgon med fotbollslaget om hur vår framtid kommer se ut typ. (inom fotbollen)
Men diräkt när jag kommer hem från skolan så måste jag plugga. Har prov på fredag. åå så tråkigt med prov.
Idag på träningen så hade vi besök av en erupamästare i kampsport. Och han var det inte att leka med.
Men det jobbigaste var nog att ut och springa. Men om man vill bli bra så måsta man ligga i.
Ska träna själv imorgon när jag kommer hem från skolan sen så gör jag läxan. Ska inte ut och springa tänkte sköra lite strketräning. ska köra armhävningar, Sitaps, med hantlar och knäträning.
   



Hej då godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0