Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge.  Jag har inte orkat eller hunnit.
Ja just det imorgon ska jag på  maskeradfest hossss Ronja.
Kan inte säga vad jag ska va, men kanske hinner med det imorgon man vet aldrig.


Längtar till spårtlovet. Eller vem gör inte det?
Jag kanske ska till landet.  Hoppas det. <3

Ja kanske ska berätta vad jag gör nu.
Ja vad gör jag jo jag sitter och tittar på lets dance med Farmor och Johanna. För att mamma jobbar kväll och pappa och farfar är i London lullo dom dom som får titta på fotboll. Men pappa sa att han skulle
köpa en äkta Arsenal tröja.




Vet  int om dom ser ut så här. Men en sån typ tror jag.

hej då ses <3       Till Frida fick vaktisk med den här bildet till datan
         temp-072 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0