hej :D

hej !! Har varit med Ida idag vi hade jätte roligt hehe.
Och åt kladkaks muffin m.m.
Sen tog vi några kort med webbkamran.
Här kommer dom.






Så det blev ganska många.
Jag vill bara säga en sak till Lisa förlåt att jag säger det här men jag tycker du va ganska dum idag du sårade mig det sjändes som du bara struntade i mig du frågade alla andra men inter mig så det va därför jag sa NEJ när du ringde mig. Du kunde ha gjort det själv isånna fall istellet för att´Emma sa det till dig.
Aja Hej då Lisa jag är ganska ja vet inte men nåt. Det va värkligen taskigt.
HEJ DÅ <3 

Kommentarer
Postat av: liza

oj, förlåt men de var meningen att de skulle vara ja´,ellinor vendela och alicia men sen kunde inte vendela och alicia och då bjöd ja me ronja och frida för att vi skulle bli fler men dan efter så sa alicia och vendela typ såhär: men de gick en då så vi kmr och då va vi fem och sen trodde ronja att ja hade bjudit alla så då trodde hanna hon kunde komma och då blev vi 6 pers och sen i gymahallen så där vi elementet så sa ja såhär: du får komma om du vill men då kanske vi blir så många, men de gör nog inget så du kunde ringt och frågat om du fick komma och så sa du nej när ja ringde och fråga men iaf FÖRLÅT tusen ggr:(:(:(:(

2010-01-29 @ 23:38:47
URL: http://lizazliv.blogg.se/
Postat av: elin

Ok men de hörde inte jag i så fall.

Jag förlåter dig. puss puss.

Men du kan väll sova över hos mig nästa fredag.

Jag tycker om dig iallafall. hehe

2010-01-30 @ 18:56:32
URL: http://elinlikeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0