Hallå

Hej snart ska jag ,johanna och pappa gå ut vet inte vad vi ska göra men något hittar vi på.
Ska på träning sen har ingen lust men jag går ialla fall hihi.

Är det ingen annan som längtar till sommare.
jag längtar att sola,bada men framförelt att åka till landet.
Till alla djuren på landet katterna,fåren och koserna.
Men min mamma åker till thailand imorgon i två veckor.
Lullo henne men jag kommer värkligen sakna henne jätte mycket.
Sen om en månad åker pappa och farfar till London vet inte hur länge.
Men jag ska till Italien eller nån annan stans i sommar.
Om vi inte får något hus i Italien då åker vi någon annan stans.
Här kommer några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0