Igår

Hej sitter och tittar på tv                                                                                                                            Igår: Först åt vi sen så körde vi så ska det låta.
Och sen så körde vi en bana. Jag tycker iallafall det var roligt.
Sen så gick Hanna,Ida och Emma hem. och Frida ,Ronja och Lisa sov över.
Och sen på kvällen när dom gått hem så körde vi En sak jag och Frida hittade på.
Sen så chattade vi med Max det var fett kul alltså. vi var lite töntiga o flumiga. hehe.
sen så gick vi och la oss eller vi tittade på en film oxå.
Sen efter det så gick vi och la oss. Och somnade ganska fort. Sen vaknade jag kl:4 på natten och märkte att Ronja var borta. Och jag gick up och tittade om hon va där. Men det var hon inte.
Sen på morgonen så sa Lisa att hon fått ett sms från henne där det typ stog hej råkade gå hem vet inte varför. typ och på det andra stog det Jag gick hem i sömnen i bara nattline. (stavningen) typ.
och igen av oss trode på Ronja men sen när vi träffade henne så trodde vi på det.
Garvar bara jag tänker på det. hehe.
Sen så va det bara jag och Frida och Ronja kom då typ oxå.
och då va vi ute lite .
Sen satt vi vid datan och chattade med Max.
Sen va Max med oss. Då va vi i nyfors.
Sen gick vi hem till mig och gjorde lite saker eller inte så många.
Men orkar inte skriva mer oj skit va mycket det längsta jag har skrivit på bloggen.
Aja nu är klockan 22.18 jag är trött så ska typ gå och lägga mig snart om ca 45 min det var ganska mycket men hej då ses Se hela bildenlite god natt biler p.s kommer dom där bilderna alltså grupp bilderna sen. Och till Frida Kk kk kk ty du vet 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0