Hej

Hej sitter hoss farmor nu och chattar lite med william.
vad gör ni ??
Änkligen fredag skönt. Vet inte vad jag ska göra idag men men .

3lin säger:

hej

Viking säger:

tack

3lin säger:

för vad

Viking säger:

att du jelpte till med att ta birt sakerna på jumpane

3lin säger:

hihi

vg??

Viking säger:

inet

dd

3lin säger:

Inget vänta ska äta melis nu kommer snart

Viking säger:

ok

kom snate

3lin säger:

nu är jag klar

Viking säger:

ok

vad ot du

3lin säger:

Macka och en yogurt

Viking säger:

ok

3lin säger:

Viking säger:

du med none

3lin säger:

Dig och Pontus

dd??

Viking säger:

dig pontus i 5c??

3lin säger:

chattar du oxå med pontus

Viking säger:

nej

3lin säger:

ah ja pontus i 5c

Viking säger:

ja

jag hare blokate Frida ochFanny

3lin säger:

oke

Jag pratar ändå inte med dom iallafall inte Frida

Viking säger:

ok

3lin säger:

har du sett villken snygg bild jag har

hihi

Du med men ändå

Viking säger:

ja

3lin säger:

det

är från min fest

Viking säger:

kul

3lin säger:

Men Emma och Lisa hade inte kommit då

ja jag vet









Här är lite vi snakar om hihi men han är inte så bra på att................
De ni men förlåt.


HHHHHeeeeejjjjjjjjj     dddddddååååååå 
Lite överdrivet men nu är det dags hej då

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: hihi oki.

2010-02-19 @ 18:41:51
URL: http://chidaolonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0